przyrow.pl
Nowa
Przerwa w dostawie wody w dniu 12 czerwca 2026 roku
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Urząd Miasta i Gminy Przyrów, czyli w skrócie Urząd znajduje się przy ulicy Częstochowskiej 7 w Przyrowie.
To jest budynek Urzędu, w którym pracuje burmistrz i urzędnicy.
Budynek ma jedno wejście – wejście główne od ulicy Częstochowskiej, do którego prowadzą schody.
Przy drzwiach wejściowych, po prawej stronie znajduje się widedomofon.
Przy schodach, po lewej stronie wejścia znajduje się podjazd wraz z balustradą dla osób niepełnosprawnych.
Burmistrz jest szefem Urzędu. Burmistrzem w Przyrowie jest Anna Kowalska-Fert.

Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca Burmistrza, Sekretarz Miasta i Gminy, Skarbnik Miasta i Gminy oraz reszta pracowników Urzędu.
Na drugim piętrze budynku Urzędu znajduje się Biuro Podawcze (Sekretariat). Tutaj można załatwić wiele spraw.
Toaleta jest na pierwszym piętrze w głębi korytarza. Toaleta jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Z lewej strony budynku znajduje się parking dla osób odwiedzających Urząd. Brak jest specjalnie wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Urząd wykonuje różne zadania:
Jest kilka sposobów w jakie osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w Urzędzie:
Osoby głuche i słabosłyszące mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.
Niewidomi i osoby mające problemy z widzeniem także otrzymają pomoc w Urzędzie. Urzędnicy pomogą załatwić daną sprawę. Należy ich wcześniej poinformować o problemie z widzeniem.
Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki Urzędu, istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.
Urząd czynny jest w poniedziałek, środę i czwartek w godzinach 7:30 - 15:30, we wtorek w godzinach 7:30 - 17:00 oraz w piątek w godzinach 7:30 - 14:00.
Jeżeli chcesz skontaktować się z urzędem telefonicznie, zadzwoń na numer: 34 355 41 od 20 do 23.
Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: przyrow@przyrow.pl.
przyrow.pl
Nowa
Więcej
przyrow.pl
Nowa
Więcej
przyrow.pl
Nowa
Więcej
przyrow.pl
Nowa
Więcej
przyrow.pl
Nowa
Więcej
przyrow.pl
Nowa
Więcej